Thursday, May 19, 2011

Bagaimana Keuntungan Bersama di Club-Asteria berfungsi?

Setiap minggu keuntungan yang diterima oleh Club-Asteria hasil dari jualan produk dan perkhidmatan dikira oleh pekerja bahagian akaun. Kami kemudian akan berkongsi 30% dari jumlah tersebut kepada setiap ahli yang aktif. Keuntungan akan turun dan naik bergantung kepada berapa ramai ahli yag secara aktif mengambil peluang atas penggunaan dan/atau penjualan mana-mana produk dan perkhidmatan. Kami menjual produk dan perkhidmatan ini melalui kesemua website e-commerce milik ahli dan juga kewujudan kami di internet. Lebih baik produk dan perkhidmatan kami, lebih menarik akannya, lebih banyak pendedahan yang kita wujudkan dan lebih nilai kepada mereka, lebih tinggi permintaannya maka ia akan menyebabkan keuntungan meningkat.

Kami hanya boleh berkongsi keuntungan apa yang kami perolehi pada minggu tersebut. Jika kami lakukan lebih dari itu, akan membahayakan keutuhan kewangan syarikat dan keupayaan untuk terus beroperasi secara effectif dan menyediakan manafaat kepada semua ahli. Kami mengambil tanggunjawab ini secara serius untuk terus kekal dalam kedudukan kewangan yang selamat untuk terus melayani ahli-ahli kami untuk tempoh bertahun-tahun yang akan datang. Kami tidak mengawal keuntungan yang diterima, kami hanya boleh berkerjakeras untuk membangunkan produk dan perkhidmatan yang menarik kepada pasaran dan kesemua ahli menyokongnya.

Saya harap ia akan memberikan penerangan yang jelas kepada setiap ahli bagaimana keuntungan bersama berfungsi. Matlamat Club-Asteria adalah terus membantu ahli mendapat pendapatan tambahan dan memyediakan bantuan kepada orangramai diseluruh dunia. Inilah misi sebenar yang kami kongsikan.

Andrea Lucas
Pengarah Syarikat

p/s: Terjemahan ini mungkin tidak tepat, sila rujuk NEWS asal di website Club-Asteria.

No comments:

Post a Comment