Monday, May 16, 2011

Baca NEWS syarat untuk Bonus Mingguan

Seperti yang anda sedia maklum, Club-Asteria telah menguatkuasakan 3 syarat untuk melayakkan mendapat bonus mingguan, antaranya ialah sudah “tick” perjanjian apabila pertama kali login akaun Club-Asteria selepas 27hb April 2011, keduanya akaun anda sentiasa aktif (telah membuat bayaran langganan) dan yang paling penting, syarat ke tiga ialah telah membaca kesemua NEWS pada 5 hari sebelum hari pembayaran bonus mingguan.

Apa yang anda perlu lakukan ialah membaca mana-mana kesemua NEWS terkini sebelum hari Khamis atau Jumaat (hari Malaysia) setiap minggu, jika ada. Sila pastikan tiada lagi tanda berkelip “Flashing NEWS” kerana jika ada ini bermakna anda belum membaca NEWS tersebut.

Dibawah adalah contoh “Flashing News”

Persoalannya, kenapa kita perlu baca NEWS untuk melayakkan dapat bonus mingguan (Revenue Sharing)?

Ini adalah polisi syarikat yang telah ada diawal program ini dimulakan cuma baru-baru ni sahaja ia dikuatkuasakan dan ini adalah satu dari cara pihak syarikat dapat menyampaikan maklumat kepada kesemua ahli Club-Asteria.

Adakah sukar untuk kita membaca NEWS setiap minggu? jika ada…

Mungkin mereka yang tiada kemudahan internet atau komputer atau berada diluar kawasan (out-station) akan menghadapi kesukaran tetapi saya percaya perkara ini boleh diselesaikan dengan mendapatkan bantuan dari keluarga/rakan/upline yang boleh dipercayai. Anda boleh menghubungi mereka untuk bertanya jika ada NEWS terkini dan minta bantuan mereka.

Bagaimana syarikat dapat mengetahui samada kita sudah baca NEWS atau tidak?

Syarikat mempunyai system yang boleh mengenalpasti perkara tersebut, sila lihat contoh lapuran akaun dimana NEWS sudah dibaca dibawah.
Data diperolehi dengan bantuan pihak Admin Club-Asteria. Nama dan MemberID dipadamkan untuk kebaikan bersama. Klik untuk image lebih besar

Kesimpulan

Polisi terbaru ini adalah untuk kebaikan bersama, terlalu ramai yang tidak mengambil peduli maklumat yang diberikan oleh syarikat, jika isu bahasa english menjadi kesukaran, kami telah mempermudahkannya dengan menterjemah ke bahasa Malaysia di web ini. Apa yang anda perlu lakukan ialah terus memberikan sokongan kepada pihak syarikat

Ikhlas dari

Admin,

p/s: System Club-Asteria sudah semakin diperbaiki dan jika dahulu mereka yang tak baca news dan tak aktif boleh dapat bonus, sekarang TIDAK LAGI. Malah jika akaun anda IN-ACTIVE, anda tidak layak mendapat apa-apa komisen tajaan. Sila pastikan akaun anda sentiasa AKTIF dan BACA NEWS

No comments:

Post a Comment