Friday, February 25, 2011

Tahniah, Club-Asteria Terus Membayar

Diucapkan tahniah kepada semua ahli Club-Asteria kerana mendapat bonus minggu ini sebanyak 4.89% ,walaupun berlaku penurunan pada minggu lepas 3% disebabkan proses pemindahan server dan web baru. Club-Asteria terus membuat bayaran walaupun dikritik oleh ahli Club-Asteria sendiri atas sebab mereka tidak memahami konsep perniagaan Club-Asteria.

Club-Asteria terus membuat bayaran setiap minggu sejak saya menyertai program ini pada bulan Jun 2010 tanpa pernah gagal. Terbukti Club-Asteria terus menarik lebih ramai ahli yang akan disasarkan seramai 500,000 pada tahun 2011/12.

Sehubungan dengan itu juga, menurut berita terkini "NEWS" yang disuarakan oleh Andrea Lucas, kami menyokong penuh apa yang diperkatakan. Sila login dan baca NEWS, jika tidak faham sila tukar "language" ke bahasa yang anda fahami.

Mesej penting beliau ialah sila gunakan produk yang diberikan dan fahami apa tujuan sebenar Club-Asteria. Sila jangan berikan maklumat yang salah atau tidak tepat mengenai Club-Asteria. Pastikan kita tidak menjanjikan pulangan atau bonus tertentu kepada prospek anda terutama yang dinyatakan di laman web atau blog. Maklumat yang salah boleh menyebabkan anda menghadapi masalah akaun dengan pihak syarikat.

No comments:

Post a Comment