Saturday, February 19, 2011

Program e-Commerce dan e-Wallet

Tahniah, berpuloh ribu ahli CA sudah sudah mendaftar dalam program e-commerce dan e-wallet sejak diperkenalkan bersama website baru club-asteria. Pihak syarikat menerima beratus surat memberitahu bagaimana program tersebut dapat mengubah kehidupan mereka.

Walaubagaimanapun masih ramai yang belum memberi tumpuan dan mengambil peluang akan kehebatan program tersebut walaupun mereka sudah sedia untuk digunakan. Pihak syarikat akan membantu anda untuk mempelajari bagaimana menggunakan program tersebut.

Maklumat lanjut sila baca "NEWS" di back-office atau member area.

P/S: Website CA sekarang sudah laju dan boleh dicapai dengan mudah. Isu berkaitan dengan Alertpay subscription dan status "In-Active" dan bonus mingguan tidak dapat sudah dimaklumkan kepada pihak Admin. Bonus bulanan ND (GVR) juga belum dikeluarkan.

Berikut adalah surat jawapan dari Hank Needham, salah seorang Lembaga Pengarah Club-Asteria

"Thank you for your inquiry – We are aware of an issue with payments not being automatically registered in your account. This is being addressed and the programmers are writing a script so that we can mass reward everyone. We expect this to be completed by early this coming week.

Thank you for your support and please do not worry as everyone will be correctly rewarded.

Warmest greetings,
Hank Needham"

Jika anda ada masalah seperti Alertpay sudah bayar tetapi status in-active dan tidak dapat bonus mingguan, sila hubungi support seperti berikut..


#1. Klik Open Ticket
#2. Isikan maklumat yang bertanda *

Help Topic: Monthly Membership Fee
Subject: Status in-active and No Weekly Bonus
Message:
Dear Admin, i have paid my monthly subscription on DATE and my account was IN-ACTIVE and i do not get the weekly bonus. Please update my account to ACTIVE status dan reward me with the weekly bonus. Here is the payment from Alertpay (Sertakan resit bayaran dibawah, copy paste)

#3. Isikan perkataan yang sama di "Captcha Text"
#4. Klik Submit Ticket

No comments:

Post a Comment