Wednesday, February 16, 2011

Berita Baik - Website CA sudah laju

Dimaklumkan website Club-Asteria sudah boleh dicapai dan dibuka dengan laju, tahniah kepada Club-Asteria. Sehubungan dengan itu, anda disyorkan membaca semua berita "news" dan edit profile termasuk upload gambar anda. Anda tidak perlu upload salinan kad pengenalan.

Sila biasakan diri dengan dengan fungsi-fungsi di "back office" atau member area kerana apa yang anda lihat tidak lagi sama dengan sebelum ini. Luangkan masa anda untuk mengkaji dan memahirkan dengan fungsi tersebut termasuk produk yang diberikan.

Apa yang jelas ialah semua proses upgrading membership dan purchases asterios termasuk menjadi Network Director sudah automatik dimana ganjaran asterios akan diberikan dengan segera. Sekiranya asterios tidak diterima, sila tunggu sebentar untuk ia dikemaskini.

Belian minimum asterios untuk mendapatkan matching bonus ialah $250 sekali bayar. Belian dalam pecahan yang kecil seperti $100+$150 tidak layak untuk mendapat matching bonus.

Permohonan untuk menjadi Network Director (ND) juga sudah jelas dinyatakan. Anda mesti membuat bayaran sekali gus, tiada lagi pecahan bayaran seperti sebelum ini. Anda disyorkan untuk membuat deposit ke akaun Alertpay, CashX atau Towah sebelum membuat permohonan untuk menjadi ND.

Untuk makluman, bonus ND (GVR) masih belum dikemaskini. Begitu juga maklumat My Referral masih lagi 1 level dan Global Volume Report juga belum ada. Maklumat terkini akan diumumkan di blog ini. Sila beritahu downline anda mengenai blog ini supaya mereka mendapat maklumat terkini.

Nota: Club-Asteria adalah Referral Program with Profit Sharing BUKAN Profit Sharing with Referral Program. Ada beza tu.. ini penting sebab CA bukan semata-mata profit sharing dan bukan pelaburan. Tiada unsur pelaburan disini.

No comments:

Post a Comment