Thursday, February 17, 2011

Bayaran Bulanan Tetapi Asterios Tak Dapat..

Alert!. Satu lagi masalah yang belum selesai, akaun Alertpay sudah automatik bayar bulanan tetapi asterios tidak dapat dalam akaun CA. Subscription due date juga tidak berubah dan upline tidak dapat komisen tajaan. Saya sudah maklumkan kepada Admin CA.

Perhatian: Ini hanya untuk ahli yang upgrade sebelum website baru dilancarkan....

Contoh jika next renewal date ialah 20hb Feb 2011, sila cancel subscription dan upgrade semula pada atau sebelum 19hb Feb.

*** Panduan Cancel Subscription/Hentikan Langganan/Upgrade semula melalui Alertpay***

#1. Login Alertpay.com
#2. Lihat "Subscription Payment to asteriacorp@gmail.com dan klik completed. Jika tidak jumpa, klik History/All Activity
#3. Sebaris dgn Transaction Type, klik "View subscription details"
#4. Lihat dan klik button "Cancel Subscription" warna oren.
#5. Login Club-Asteria.com
#6. Upgrade membership semula.. (jangan risau, asterios tidak akan reset)

Sesiapa yang sudah buat bayaran bulanan tetapi tidak dapat asterios atau upline tidak dapat komisen, sila contact support (submit ticket)

Ini contoh message ke Support.

Diri sendiri.
Help Topic: Monthly Membership fee
Subject: Asterios not updated
Message: "I paid for monthly subscription on DATE with Alertpay (email AP) but my account not updated with 20 asterios. Here is the receipt of payment"

Payment Details
Date: February 16, 2011 11:11:27 PM
Reference Number: 13AAB-6DAFD-838A2
Amount Paid: $19.95 USD
Next Payment Date: 3/16/2011

(sila copypaste resit yang sebenar seperti diatas. Ini hanya contoh)

Penaja/Upline
Help Topic: Monthly Membership fee
Subject: Referral Commission not updated
Message:
'My referral (Name of Referral & Member ID) paid for monthly subscription on
DATE with Alertpay (email AP) but my account not updated with referral commission."

No comments:

Post a Comment