Friday, February 18, 2011

Server CA ada masalah teknikal, Bonus Menurun

Adalah dimaklumkan, website Club-Asteria (CA) sedang menghadapi masalah teknikal. Admin CA tahu mengenainya dan sedang berusaha menyelesaikan. Diharap anda bersabar, ini adalah website/server baru dan sudah tentu masalah teknikal akan berlaku.

Seperti yang dimaklumkan oleh Andrea Lucas dalam "news", bonus minggu ini turun mendadak sebanyak 3% disebabkan semasa pemindahan server/website baru beberapa hari yang lepas ini berlaku kekurangan kemasukan keuntungan atau "fund" dimana ramai tidak dapat upgrade atau beli produk/services/asterios. Club-Asteria bukan program pelaburan, ia adalah referral program dengan perkongsian keuntungan (profit sharing).

Asas program CA adalah referral program.. Ini adalah petikan dari ayat di web CA

"We offer our Members opportunities to improve their lives by taking advantage of earning commissions by marketing our products and services"

Terjemahan...

"Kami menawarkan kepada ahli peluang untuk mempertingkatkan hidup dengan mengambil peluang menerima komisen melalui pemasaran produk dan perkhidmatan"

Ini bermaksud dengan memperkenalkan program ini kepada orang lain, anda akan mendapat ganjaran komisen.

Apa makna "Profit Sharing"? Ia adalah dimana keuntungan syarikat dikongsi bersama dengan ahli. Jika syarikat untung banyak maka ahli juga akan untung banyak terhad kepada 10% (maksima) dan jika syarikat untung sedikit maka ahli juga akan untung sedikit atau tiada langsung., 0% (paling rendah).

Adakah anda rugi jika dapat 3%? Tiada kerugian yang berlaku kerana jumlah asterios anda masih bertambah dan masih menerima duit bonus.

Adalah minggu depan % akan naik? Ya ada kemungkinan jika tiada lagi masalah dengan server/web baru dan ramai yang akan upgrade atau beli produk/services/asterios.

Dengan, bonus mingguan yang tidak tetap dan penurunan pada minggu ini diharap dapat memberikan kefahaman kepada ahli apa itu perkongsian keuntungan (profit sharing) yang sebenar.

Sila rujuk blog ini untuk maklumat terkini. Terimakasih.

p/s: Ahli yang upgrade sebelum website baru, sila cancel subscription anda di Alertpay dan kemudian upgrade semula sebelum due date. Panduan dibawah "post" ini.

No comments:

Post a Comment