Friday, June 24, 2011

Produk dan Perkhidmatan Baru

Kami telah membuat keputusan untuk mengumpulkan hasil perkongsian untung (Bonus Mingguan) untuk 30-60 hari akan datang. Alasannya adalah bahawa dalam 30-60-90 hari akan datang kita akan melancarkan banyak produk dan perkhidmatan baru dan menghentikan pembelian Asterios untuk tujuan meningkatkan pembahagian keuntungan individu dan untuk mendapatkan kedudukan Network Director.

Seperti yang telah kita katakan sebelum ini untuk mencapai kedudukan Network Director dengan semua kelebihannya, anda perlu berusaha untuk mendapatkannya di masa hadapan. Ini akan membolehkan kami untuk menyediakan produk dan perkhidmatan terbaik yang akan digunakan oleh ahli kami dan juga untuk dijual oleh ahli kami kepada orang ramai.

Dalam beberapa minggu akan datang anda akan melihat pengenalan aplikasi iPhone dan Android untuk mengakses dan menguruskan perniagaan Club-Asteria anda. Di samping itu anda akan melihat banyak produk daripada industri kesihatan, kecantikan, pakaian, barangan elektronik, bahan pendidikan dan lain-lain barangan digital dan tahan lama. Semua ini akan membuatkan keahlian anda bermakna dengan kelebihannya dan peluang ekonomi yang lebih berharga.

Club Asteria akan terus untuk meningkatkan kemampuan ahli-ahli kami untuk menjana pendapatan tambahan melalui semua produk dan perkhidmatan di atas untuk membantu keluarga mereka dan kemudian membantu orang lain di seluruh dunia yang mereka sendiri tiada keupayaan untuk menolong diri mereka sendiri.

Andrea Lucas
Pengarah Urusan

Nota: Terjemahan mungkin tidak tepat, sila baca NEWS asal di website Club-Asteria

No comments:

Post a Comment