Sunday, June 26, 2011

Peluang Menjana Ekonomi dan Penggunaan Asterios

Seperti dimaklumkan, kita bersedia untuk memperkenalkan produk dan perkhidmatan baru dalam masa 30-60 hari akan datang, jadi hasil perkongsian untung (bonus mingguan) akan dikumpul semasa proses peralihan ini dengan memastikan setiap pembayaran kepada dan daripada ahli dapat dilakukan dengan betul, dikenalpasti dan dibayar. Kami mewujudkan lebih banyak cara untuk menjana pendapatan tambahan dan penggunaan Asterios berbanding sebelum ini, dan memberikan ahli peluang untuk menggunakan Asterios mereka dengan cara yang lebih baik, termasuk menggunakan Asterios mereka sebagai sebahagian daripada harga pembelian produk dan perkhidmatan baru seperti komputer tablet dan barangan elektronik, barangan dirumah dan produk penjagaan kesihatan, kecantikan, pakaian dan lain-lain lagi.

Ahli juga akan dapat menyimpan dan menggunakan Asterios mereka ke arah mencapai kedudukan Network Director dengan semua kemudahannya disamping, membuka pintu kepada ahli-ahli yang mungkin tidak mampu dari segi kos untuk menjadi Network Director seperti sebelum ini.

Juga, perhatikan email anda dan Berita dari kami untuk Pengenalan aplikasi iPhone dan Android (mobile app) dalam tempoh beberapa hari lagi! Dengan aplikasi ini anda akan dapat akses dan menguruskan perniagaan Club Asteria anda sepenuhnya dari telefon bimbit anda! Kami akan memberikan lebih banyak lagi pengumuman baru dalam beberapa hari akan datang kerana kita sentiasa menambah lebih nilai dan peluang ekonomi untuk ahli, dan untuk membantu orang lain di seluruh dunia yang tidak mempunyai keupayaan untuk menolong diri mereka sendiri.

Andrea Lucas
Pengarah Urusan

Nota: Terjemahan mungkin tidak tepat, sila rujuk NEWS asal

No comments:

Post a Comment