Thursday, June 9, 2011

Asas Kebenaran

Club-Asteria diwujudkan untuk menyediakan peluang menjana pendapatan kepada semua ahli, keupayaan menghantar wang kemana sahaja diseluruh dunia menggunakan telefon mudahalih dan memberikan bantuan kepada orang ramai diseluruh dunia dimana dalam keadaan tertentu mereka tidak dapat membantu diri sendiri.

Kami membantu ahli dalam keadaan untuk mendapatkan pendapatan tambahan dengan menyediakan pendidikan dan latihan, sistem dan peralatan, dan mengambil peluang dari program dan perkhidmatan yang disediakan. Dari awal lagi, kami percaya dan masih yakin bahawa orang ramai akan menjadi lebih baik dari apa yang ada iaitu adanya kebaikan dan kekuatan dari diri masing-masing. Kami cuma perlukan peluang yang betul dan kesempatan untuk mencapainya ke tahap sebenar.

Sebagai ahli club-asteria yang bermatlamat yang sanggup mengenalpasti peluang yang ada akan meluangkan masa dan tenaga untuk bangun dan berubah. Disebabkan kita meletakkan diri kita berada pada tempat dan masa tertentu, ia tidak bermakna kita tidak boleh memperbaiki diri kita. Kita boleh berubah, jika kita yakin kita boleh berubah dan berusaha untuk melakukannya.

Kami meletakkan program ini bersama-sama untuk sampai ke seluruh ahli keluarga. Kami percaya bukan hanya untuk ibu-bapa tetapi juga untuk anak-anak yang akan membawa hala tuju tersebut. Maklumat yang kami sediakan, video latihan yang disediakan untuk anda dan kesemua sistem dan peralatan yang ada itu adalah untuk anda mengambil peluang tersebut. Walaupun anda belum pernah melakukannya sebelum ini dan anda percaya anda tidak tahu menggunakannya, kami akan membantu menunjukkannya bagaimana untuk melakukannya dan memberi motivasi untuk anda yakin pada diri sendiri. Dengan mengambil peluang tersebut, anda menjadi lebih berkuasa. Andalah yang mengawal diri anda. Pendidikan dan latihan tersebut akan membawa anda kemana sahaja yang anda mahu. Ini adalah kelebihan yang ada dalam Club-Asteria yang bukan sahaja memberikan sesuatu tetapi menunjukkan kepada anda bagaimana untuk memilikinya sepanjang hidup.

Untuk mempelajari sesuatu yang baru dan menjadi lebih baik bukannya mudah. Ia tidak berlaku dalam sekelip mata. Ia mengambil masa untuk mengejar sesuatu yang bernilai dan akan mengubah kehidupan anda dan keluarga anda dimasa depan. Ianya berbaloi untuk melabur dalam masa yang diperlukan untuk mencapai matlamat tersebut.

Sebagai organisasi keahlian, kami sedar bahawa kami tidak boleh mengubah dunia dalam masa yang singkat. Ia akan memakan masa bertahun untuk membuat perubahan secara keseluruhan. Kadangkala, masa diukur melalui generasi. Tidak kira berapa lama perlu diambil, Club-Asteria terus komited dan berdidikasi untuk membawa perubahan yang positif. Dalam masa beberapa bulan akan datang, kami akan mengumumkan produk dan perkhidmatan baru yang akan membantu memenuhi misi keahlian kami, misi yang akan sampai keseluruh ahli keluarga tidak kira umur tua atau muda. Kami berharap dan mencabar setiap ahli untuk mengambil peluang apa yang kami sediakan supaya mereka juga berilmu dan berkuasa seperti anda.

Andrea Lucas
Pengarah Urusan

p/s: Terjemahan ini mungkin tidak tepat, sila rujuk NEWS asal di club-asteria.

No comments:

Post a Comment