Tuesday, January 4, 2011

Website/System Baru Club-Asteria

Seperti yang anda sedia maklum dalam NEWS, club-asteria akan melancarkan website dan system baru pada penghujung Januari 2011. System baru ini akan lebih automatik dalam urusan transaksi bermula dari bayaran langganan, belian program, produk dan perkhidmatan dan seterusnya memberikan ganjaran secara automatik kepada ahli dan penaja/upline, upgrade status akaun, pengeluaran wang secara automatik termasuk pindahan wang..

Sehubung dengan itu, saya dimaklumkan, promosi matching bonus berkemungkinan besar akan ditamatkan apabila website baru Club-Asteria dilancarkan..ikut perancangan penghujung Jan 2011 secara berperingkat-peringkat

Jadi kepada anda yang berminat untuk upgrade atau beli asterios, sila gunakan kaedah berikut

Alertpay: Deposit melalui bank kaunter (Royal Bank of Scotland /RBS) atau kaddebit ATM Maybank atau lain-lain kaddebit. Sila rujuk "Deposit-Alertpay"

CashX: Deposit melalui kadkredit/debit atau Bank Wire melalui mana-mana kaunter bank atau secara online, contoh Maybank2u (Online Telegraphic Transfer). Caj yang dikenakan $30 oleh CashX dan RM10 oleh Maybank. Nilai tukaran wang mengikut rate bank semasa. Masa diperlukan untuk duit terima di CashX ialah 1 hari.

Club-Asteria: Cash Balance.

Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment