Monday, January 3, 2011

Info Terkini Club-Asteria

Berikut adalah maklumat terkini dari Club-Asteria... (terjemahan ringkas)

1. 90% daripada bayaran keahlian bulanan (langganan/subscription) adalah secara automatik diberikan ganjaran (asterios, bonus tajaan), tetapi jika anda tidak menerimanya, admin akan berikan ganjaran/update secara manual dalam masa 10 hari. Jadi, untuk menjadikan ia automatik, sila tamatkan langganan (contoh di Alertpay) dan buat upgrade semula di akaun club-asteria. Ini hanya untuk ahli yang ada kes sahaja.
(nota: dinasihatkan tamatkan langganan sebelum langganan baru bermula, contoh jika langganan baru pada 15/1/2011, sila tunggu sehingga 13 - 14/1/2011 sebelum tamatkan dan mula semula)

2. Bayaran dan bonus "matching" seharusnya tidak mengambil masa yg lama, tetapi jika lebih dari 3 hari sila hubungi support.

3. Club-Asteria sekarang dalam prosess menambah pekerja baru, pejabat dan sistem yang membolehkan anda mendapat perkhidmatan yang lebih baik.

4. Pihak Club-Asteria sedar dan mengetahui akan masalah server yang perlahan, sila guna Google Chrome untuk membuka website club-asteria.

Untuk membaca maklumat ini dalam BI, sila login club-asteria. Harap maklum.

*** Panduan Cancel Subscription/Hentikan Langganan/Upgrade semula***

#1. Login Alertpay.com
#2. Lihat "Subscription Payment to asteriacorp@gmail.com dan klik completed. Jika tidak jumpa, klik History/All Activity
#3. Sebaris dgn Transaction Type, klik "View subscription details"
#4. Lihat dan klik button "Cancel Subscription" warna oren.
#5. Login Club-Asteria.com
#6. Upgrade membership semula.. (jangan risau, asterios tidak akan reset)

**** Hanya untuk kes renewal tak dapat asterios sahaja.****

No comments:

Post a Comment