Monday, December 13, 2010

Pelancaran dijangka Pertengahan Jan 2011

Saya dimaklumkan secara tidak rasmi, club-asteria akan melancarkan website/system baru pada pertengahan Jan 2011. System baru perlu kerana terdapat beberapa fungsi dalam system sediada tidak dapat dimajukan atau diperkembangkan. Banyak program yang dirancang akan dimasukkan dalam website baru ni pada tahun 2011. Nantikan kemunculannya.

Club-Asteria bukan program pelaburan, CA adalah program referral. Bonus yang anda dapat setiap minggu adalah tidak tetap dan berdasarkan perkongsian untung atau Profit Sharing setiap minggu. Tiada unsur pelaburan atau aktiviti pelaburan oleh pihak syarikat. Anda boleh hubungi pihak syarikat untuk pengesahan. Semua maklumat boleh diperolehi di website syarikat. Blog ini hanya menjelaskan apa yang terdapat di website syarikat. Sebarang kesilapan adalah hanya kerana kerana terjemahan yang kurang tepat, jadi sila rujuk website syarikat atau hubungi mereka untuk pengesahan.

Club-Asteria adalah syarikat berdaftar di Virginia, USA. Anda boleh hubungi mereka melalui alamat, email atau no telefon yang terdapat di website CA.

No comments:

Post a Comment