Monday, December 27, 2010

Anda perlukan bantuan?

TERKINI: Oleh kerana Club-Asteria sudah menyediakan Sistem Tiket, maka anda boleh terus berhubung dengan pihak syarikat tanpa perlukan bantuan saya. Tetapi jika mahu hubungi saya juga, sila teruskan.

Saya dimaklumkan Borang Contact Us atau Sistem Tiket belum ready lagi, jadi sekiranya anda ada masalah seperti sudah upgrade atau beli asterios tetapi masih belum dapat asterios atau upgrade ke Network Director dan sebagainya, sila hubungi saya melalui link/website dibawah. Hanya kes yang sudah melebihi 5 hari sahaja ini kerana pihak admin sedang membuat kemaskini secara manual atau mengikut giliran, mungkin ada kes yang terlepas pandang.

Sila hubungi saya melalui email
brambrames@yahoo.com

Sila berikan maklumat selengkap mungkin seperti Nama, Member ID, e-mail anda, email alertpay/cashX, jumlah belian asterios, tarikh dan no rujukan dan sebagainya. Saya akan bantu anda untuk menghubungi pihak Admin.

Bantuan ini hanya sementara sehingga contact us di website CA sudah kembali. Sila contact saya jika anda memang perlukan bantuan. Bantuan ini hanya diberikan kepada ahli Team Club-Asteria ini sahaja. Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment