Friday, November 12, 2010

Club-Asteria Masih Bayar Bonus Tanpa Gagal

Tahniah kepada anda yang sudah menjadi ahli club-asteria dan terus menerima bonus mingguan setiap hari khamis atau pagi jumaat (waktu Malaysia). Bonus minggu ini 7.25%

Untuk anda yang masih keliru antara Alertpay dan CashX, berikut adalah panduan. Sekiranya anda masih baru dalam Club-Asteria, sila gunakan hanya Alertpay. Cara deposit juga saya ada sertakan di deposit-alertpay.blogspot.com. Sila pastikan anda ikuti panduan yang diberikan.

Antara kesilapan besar yang dilakukan apabila deposit duit ke Alertpay ialah melalui mesin ATM dan menggunakan Bank Deposit Code yang sama didalam blog. Deposit melalui mesin ATM tidak boleh dilakukan kerana ia tiada ruang untuk memasukkan Bank Deposit Code dan pihak Alertpay tidak dapat membuat rujukan. Juga Bank Deposit Code juga unik bagi setiap pelanggan Alertpay, sila pastikan anda menggunakan Bank Deposit Code anda sendiri seperti yang dinyatakan dalam blog.

Penggunaan CashX disyorkan apabila anda sudah lama/biasa dengan Club-Asteria dan mahu mengelakkan dari caj transaksi alertpay terutama apabila akaun Alertpay anda sudah dinaiktaraf ke Personal Pro atau jika anda sudah biasa dengan transaksi online banking.

No comments:

Post a Comment