Thursday, November 25, 2010

Club-Asteria di Alexa Ranking

Adakah Club-Asteria semakin mendapat sambutan? Yea, jumlah ahli CA terus meningkat menghampiri 50,000 dari seluruh pelusuk dunia sejak ia dilancarkan pada April dan kemudian pada Jun 2010, CA bermula dengan keahlian bulanan. Sejak itu peningkatan keahlian semakin meningkat naik. Alexa Ranking yang kerap digunakan sebagai rujukan untuk melihat samada sesuatu website itu mendapat sambutan diseluruh dunia telah meningkat ke tangga 13,948. Sila perhatikan graf untuk 6 bulan disini (sila klik "Traffic Stats" dan ubah Trailing ke 6 bulan atau max)

Saya difahamkan terdapat Leader di India yang sudah mendapat group bonus tertinggi untuk bulan Oktober sebanyak $18,100 (us dollar). Program ini masih baru 6 bulan beroperasi, peluang pasaran anda teramas luas. Jangan lepaskan peluang ini. Club-Asteria akan terus beroperasi untuk jangkapanjang, sila baca misi/visi syarikat di blog ini atau website CA.

2 comments:

  1. walaupun menarik,namun info masih lagi kekurangan.sebab itu mungkin masih ramai tidak berminat.Sekiranya berminat untuk mencari perniagaan,Innit kat Nuffnang xsesuai kerana kebanyakkannya hanya tertarik untuk menaikkan trafik serta menambah pendapatan melalui blog saja.Sekadar cadangan dariku,pekata cuba ke Lot.my satu laman web perniagaan malaysia.

    ReplyDelete
  2. owh ye ke najib..terima kasih ye atas cadangan anda..saya akan perbaiki kesilapan saya,

    ReplyDelete