Saturday, October 9, 2010

Penggunaan Alertpay Dan CashX

Disebabkan pengenalan penggunaan CashX maka kami syorkan kaedah berikut untuk membuat pembayaran dan pengeluaran di club-asteria.

Pembayaran keahlian menggunakan Alertpay secara automatik setiap bulan akan diteruskan. Buat masa ini CashX belum bersedia untuk menerima bayaran secara automatik sehingga diumumkan. Pembayaran keahlian menggunakan CashX masih secara manual.

Pengeluaran wang dari club-Asteria ke Alertpay juga diteruskan seperti biasa. Pengeluaran wang dari club-asteria ke CashX akan diumumkan dalam berita (news), dijangka boleh digunakan pada minggu depan.

Pembelian asterios menggunakan Alertpay juga seperti biasa tetapi pembelian menggunakan kadkredit atau kaddebit adalah disyorkan melalui CashX

Jadi sila pastikan anda sudah mendaftar dan membuka akaun CashX serta mengesahkan (verified) untuk kemudahan dikemudian hari. Kami menjangkakan akan menggunakan CashXuntuk urusan Club-Asteria lebih daripada Alertpay selepas ini. Penggunaan Alertpay akan dikurangkan kerana isu caj yg agak tinggi apabila menerima duit sekiranya akaun anda Personal Pro.

2 comments:

  1. Club asteria adalah satu bisnes program perkongsian keuntungan..ini bukan pelaburan,bukan saham,bukan forex..ibarat kita menabung lama2 jadi bukit..Insyallah

    ReplyDelete